HaTy CuMeL :)

Segmen | Saya Nak Blog Saya Masuk Dalam Feed by CikFie

Assalamualaikum..

 Tadi terajin pulak diri ni nak berblogwalking, tetibe nampak post blog yg agak menarik pandangan hati dan jantung ni. Jom kita join segmen by CikFie ni.



Ape yang bestnye join segmen nie??

TUJUAN BERSEGMEN
  • Untuk Tingkatkan Trafik Dan Follower Blog .
  • Untuk TIngkatkan Liker Fanpage .

Haa, korang dah tau kan? Tapi bukan tu je.. Kata CikFie lagi...

"Segmen : Saya Nak Blog Saya Masuk Dalam Feed Baru Berlangsung (!) Meyh Join Ramai2 Segmen Ni Untuk Tingkatkan Trafik Dan Follower Blog N Tingkatkan Liker Fanpage Korang Secara Mendadak !! Hadiah : Kalau Korang Menang , Fie Masukkan Link Blog Korang Dalam Feed ( kat atas entri Fie ) Kat Blog Fie Selama Sebulan . Sapa Yang Nak Link Blog Dia Masuk Bloglist Kat Blog Fie Selama Sebulan , Wajib Buat Entri . Kalau Tak Nak Buat Entri , Tinggalkan Je Link Blog Korang Kat Ruang Komen . Kalau Sapa Yang Ada Fanpage , Tinggalkan Kat Komen Sekali Tau . N Wajib Ikut Semua Syarat . Rugi Tak Join . Syaratnya Sangat2 La Mudah . Baik Join Sekarang ."


Korang taknak ke?? Mesti nak kan? So, jom ramai-ramai join segmen ni.. !

CikFie | Segmen Saya Nak Blog Saya Masuk Dalam Feed <<< Klik Sini

No comments:

Post a Comment