HaTy CuMeL :)

2014 yang lebih ekstrem

Assalamualaikum..


As we know , 2013 bakal berakhir tak lama lagi, so ape plan korang untuk tahun baru? Kalau nak go thru 2013 ni, macam-macam kenangan ada. Lea konvo, bekerja secara official dan sekarang menganggur. haha. Menganggur sebab lea nak pulang ke tanah air. Ecehhh pulang ke tanah air macam dok overseas lak. lea genap setahun duduk kat selangor, so tiba masanya pulang ke Melaka untuk cari pengalaman baru. Mana tahu kan kat tempat kita membesar, kat situ rezeki kita. Kot dapat jodoh pun kat sana. ihik2. Rasanya macam skema plak entry kali ni,  Agak lah.

Ok.

Untuk misi 2014, kalau gov buat bajet 2014, lea buat bajet entry  2014. haha. Lea akan cuba memberi pengisian yang amat-amat penting untuk semua remaja kat luar sana. Tak kira la blogger ke or pembaca blog. Lea akan cuba selitkan beberapa tips-tips untuk perempuan dan lelaki. And lea mungkin akan buat review tentang blogshop or instashop or yang sewaktu dengannya. Insyaallah lea akan cuba sedaya upaya. So, nanti bila lea dah setting masa lea untuk berbelog balik , Insyaallah lea akan kerap sekerapnya update blog memandangkan 2013 ni lea tak dapat luangkan masa and kongsi tips2 untuk perkongsian bersama.

Seriously, memang skema habis entry kali ni.

Untuk sekian kalinya lea ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua pembaca blog lea! Hopefully korang terus dan terus membaca blog lea eh ! hehe. 

Tunggu taw lea punya next entry !


No comments:

Post a Comment