HaTy CuMeL :)

Akhirnya hari bahagia menjelma ! seronoknya !

Assalamualaikum
salam bahagia semua !

hari ni lea happy sangat !
happy sebab ape?
sebab happy, bahagia, rase teruja dan macam2 lah..
kenape?ape jadi hari nie??
lea bertemu satu kebahagiaan..
tapi bukan kebahagiaan lea,
kebahagiaan kawan-kawan lea !
waaaaa happy untuk korang !!

firstly, lea nak ucapkan..
SELAMAT PENGANTIN BARU !!
buat kawan lea Siti Hazura ataupun glam dengan panggilan zura ~


haaa, kan aq dah cakap, kau kawen dulu !
haha.. 
kenal beliau dari zaman skolah rendah lagi !
dah kawen dah kawan lea sorang nieee..
heee..ape2 pun..
lea doakan kebahagian zura selamanya !
ingat !
dah jadi isteri orang, jangan nak macam2...hehe
kidding!
jangan lupe doakan lea cpt2 dapat jodoh ! opppss ! telebih sudaa..

okeyyy ! secondly lea nak cakap...
CONGRATULATION !!
to Faizal Harnis & Fikrie !
sebab pe?
sebab dyeorang pun kawen jugak ke??
takk la...
dyeorang KONVO hari niehh !!
waaaaaaaaaaaa... bestnyeee !!!


mereka nie bekas pelajar UMT...
dah grad dah atok-atok niee..
hehehe.. gurauuu !
ape-ape punn jangan lupe lea lakk...!
lea doakan korang cepAI citer2 korang yerk !!
nnt lea grad, datang taw !heee evendoe lame lg, tp, jgn lupe yep !
bawak bunga besaq2 ckit..hehehe..

waaaaaah! HAPPY SANGAT TENGOK KAWAN-KAWAN LEA HAPPY!
korang happy tak untuk kwn korang??

9 comments:

  1. salam kenalan

    http://www.laman-ayahsu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. wah..
    tahniah2 kat kawan awak tu..
    saya baru je konvo minggu lepas..

    ReplyDelete
  3. @syafiqabdshukor : waaa.. yke? congrates jugak yewwpp :)

    ReplyDelete
  4. hheehe kawan dah kawin tu... lea bile lagi :P
    kawin t jgn lupe jemput, na rase nasik minyak

    ReplyDelete
  5. @cik lin : waaa teserlah kehepyannyaa..

    ReplyDelete
  6. @cira nd : haha, lea lmbt lglarrhh.. huuu... sure dear ! t lea jmput :)

    ReplyDelete
  7. erkkk... hohoh.. ade pulak name orang dalam ni.. hhehehe.. thanks thanks..

    pejam celik t konvo la tu.. (^_____^)

    ReplyDelete